De gemeenschappelijke manier van organiseren en weergeven van de gegevens binnen de app is met lijsten. Nieuws, evenementen, plaatsen, producten ... al die items  we presenteren als lijsten. Elk item op die lijst kan worden uitgebreid door te klikken waar de gebruiker extra informatie kan zien voor dat specifieke onderdeel. Hier is een voorbeeld van de lijst van mensen in een organisatie:

: We hebben al eenvoudige creatie van de lijst met mensen die in het volgende artikel behandeld  People module . In dit artikel zullen we een beetje verder te gaan met aanpassingsmogelijkheden van de lijst. We zullen een People module gebruiken als een voorbeeld, maar het grootste deel van de aanpassingsmogelijkheden van toepassing op de andere lijsten zijn ook: Boeken, Menu, foto's ...lijst secties
Zodra u een lijst te maken, kunt u onder te verdelen in secties. Bijvoorbeeld, in uw copmany kunt u verschillende teams: Development, Customer Support, HR ... Voor elk van deze, kunt u een overeenstemmende sectie te creëren. U kunt een sectie maken door te klikken op “Onderdeel toevoegen” in de tab bar.
Aan een persoon in een sectie (team) toe te voegen, klik je op pijl naar beneden in de kolom secties. Als je sommige van uw medewerkers is lid van meerdere teams, kun je haar toe te voegen aan meerdere secties.

In uw app, zal elke sectie worden weergegeven in het menu. Per Standaard worden alle mensen te laten zien.

En, wanneer u klikt op de bovenste menu, zult u in staat om te kiezen tussen secties die u gemaakt:

bestellijsten
U kunt uw lijst bestellen. Klik op het pictogram in de linkerbovenhoek van de lijst editor:

En kies hoe u wilt dat uw lijst te bestellen:

Zoals eerder gezegd, secties en sorteren opties zijn van toepassing op alle lijsten in app. U zult merken dat “Places” module worden momenteel altijd sorteerde op “afstand”.
Gerelateerde artikelen:
Hoe kan ik het importeren van CSV-lijsten aan mijn app